Algemene ledenvergadering Tachos Handbal woensdag 13 april 2022

De algemene ledenvergadering van dit jaar stond in het teken van de wisseling van het bestuur. Het ‘oude’ bestuur sloot het handhaljaar 2021 af en werd bedankt voor de grote inzet van de afgelopen jaren voor onze mooie Tachos vereniging. Ze hebben de afgelopen jaren een prachtige vereniging neergezet. We hebben ze dan ook mooi in de bloemetjes gezet. Nico, Monique, Gilbert, Anne-Marie en Paul echt super bedankt voor jullie inzet!!

Nadat de notulen, het jaarverslag en de financiën van 2021 zijn toegelicht, zijn deze goedgekeurd, ook namens de kascontrolecommissie. Tachos is een financiële gezonde vereniging.

Het nieuwe bestuur, Maudy en Chantal (voorzitters), Marcel (Penningmeester), Jan en Adrie (secretariaat) zijn aangetreden en lichten, samen met Monique, de begroting voor 2022 toe. Het doel voor het komende jaar is 10% meer leden, een mooi doel dat we met z’n allen na gaan streven. Het schoolhandbaltoernooi en de verschillende handbalclinics worden opgestart om zo de jeugd van Waalwijk en omstreken enthousiast te maken voor de mooie handbalsport.

Het je zelf ideeën, laat ze horen dan gaan we kijken hoe we dit kunnen organiseren.

De afgelopen maanden zijn er binnen de vereniging vele mensen opgestaan om allemaal hun steentje bij te gaan dragen. Zodoende hebben we deze ledenvergadering uitgebreid stilgestaan bij de verschillende commissies, wie zijn de vertegenwoordigers, wat is het doel en voorbeelden van de taken die ze uitvoeren.

Hieronder de commissies, die ervoor zorgen dat alle leden en steunende leden, lekker kunnen handballen en zich thuis kunnen voelen bij de handbalvereniging Tachos:

• Technische Commissie
  • PR Commissie
  • Toernooi Commissie
  • Activiteiten Commissie
  • Sponsor Commissie
  • Wedstrijd Commissie
  • Jeugd Commissie
  • Websitebeheer
  • Sociaal media
  • Schoolhandbaltoernooi Commissie

Graag nog aandacht voor de openstaande taken, die op korte termijn, ingevuld moeten gaan worden:

• Ledenadministratie
  • Zaalhuur en communicatiegemeente
  • Jeugdcommissie vertegenwoordiging voor de F, B en A jeugd.

Wil jij dit bijdrage leveren, meld je aan via info@tachoshandbal.nl of laat het persoonlijk weten bij een van de bestuursleden.

Het nieuwe bestuur gaat het komende jaar, kijken hoe alles loopt en welke behoefte er zijn, daarnaast is het belangrijk dat er een goeie samenwerking blijft tussen de vereniging en de stichting voor de Heren 1 van Tachos en zoals eerder genoemd een ledengroei van 10% voor het komende jaar.

Met elkaar maak je een vereniging!!

Met een sportieve groet,

Het bestuur van Tachos Handbal